Unieke en superverse speciaalbieren
Gratis bezorging vanaf 3 items
Eenvoudig achteraf betalen
Hoe kan ik bestellen?
Bestellen doe je eenvoudig door een persoonlijk account aan te maken. Kies de bieren, geef het aantal fusten en/of traytjes blik aan en bestel indien nodig een fustkoppeling. Reken daarna af en je ontvangt direct een bevestiging van je bestelling van ons.
Ik been particulier, kan ik bij Brewfinder bestellen?
Nee, om te bestellen bij Brewfinder heb je een inschrijving in handelsregister en/of een BTW-nummer nodig.
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle prijzen zijn exclusief BTW
Is er een minimale bestelling?
Nee hoor, bestellen is mogelijk vanaf één fust of één traytje blik.
Wordt mijn bestelling bevestigd?
Nadat je je bestelling hebt afgerond, ontvang je binnen enkele minuten per e-mail een orderbevestiging.
Tot wanneer kan ik een bestelling veranderen?
Nadat je een bestelling hebt gedaan, kun je deze niet meer wijzigen.
Kan ik een bestelling annuleren?
Nee, nadat je een bestelling hebt gedaan kun je deze niet meer intrekken.
Kan ik het afleveradres na bestellen nog wijzigen?
Zeker, mail even naar support@brewfinder.nl en we helpen je verder.
Kan ik een afwijkend factuuradres en afleveradres hebben?
Ja, je kunt bij het bestellen je factuuradres en afleveradres invoeren. Je kunt ook adressen aanmaken in je persoonlijke account.
Op welke tijden kan ik bestellen?
Je kunt 24/7 online bestellen. Het assortiment wisselt snel en de bieren zijn slechts eenmalig beschikbaar. Op onze website staat aangegeven hoe lang je een bier nog kunt bestellen.
Krijg ik korting als ik meer dan 1 fust of traytje blik bestel?
Nee, we hanteren één duidelijke prijs per fust en traytje, die gelijkt blijft als je meer bestelt. Als je drie of meer fusten of traytjes bestelt, nemen wij wel de verzendkosten voor onze rekening.
Betaal ik een invoerheffing bij bieren uit het buitenland?
In de prijs van de fusten zijn alle eventuele heffingen en andere kosten verrekend. Kortom: geen verrassingen.